works
clients
awards
press
about
contact
rss
tumblr
twitter
pinterest
login
username
password
submit
new account
Beatific, new skincare line
Τhe briefing (in brief): We are one of the biggest players in the field of medical care. We have a thoroughly developed Cosmetic Dermatology Department in one of our clinics and high expertise in cosmetic treatment with medical precision and exclusive care. We want to launch a new skincare line. We need a name, a logotype, packaging and the visual identity, which will reflect our special positioning and high standards". Τhe target consumer: Women who are aware of the benefits of cosmeceuticals and can appreciate the results of thorough clinical research and high end care. Products address middle to upper class consumers in both, the Greek and foreign markets.The design: Our client was very well educated in every aspect of the market positioning and developing of the product. We had to conduct an exhaustive study of the field of cosmeceuticals in Greece and abroad, and research the specific codes relating to this particular line of products. The reputation and profile of our client called for a brand story, a design and an identity which would be able to communicate the scientific and the aesthetic in equal measures and through the most refined language. We worked thoroughly around the name development while experimenting with packaging materials and design moods. The name we proposed came out of research in art history and linguistics: "Beatific" is an existing term, linked, through history to a notion of the 'blessed', an inner communion with the divine, and the sharing of its spiritual light, its splendor and glory. Thomas Aquinas refers to it as the attainment of completion and harmony and Plato in the "Allegory of the cave", speaks of this light as the source of reason and truth. The rebellious Pre-Raphaelite painters (mid 19th c., Holman Hunt, Dante Gabriel Rossetti, John Everett Millais et.al.) made modern women as icons of this beatific vision. Bathed in a glow coming from internal sources and their complete beauty these women were painted so as to lead the viewer to contemplate moral issues of justice, piety, family and purity. We used Beatific in our design as the meeting point of Beauty and Scientific, and we designed everything on this axis: the abstracted drawing light patterns on the packaging, the use of semi transparent, translucent material, the 4 color palette of iridescent hues, the elegant and serious typography. We are working on this visual language by designing stands, publications and everything else related to the communication of the product's attributes. We believe that this is a work that attempts, through design to forge a relationship between the miraculous and the scientific: reality has often proven that they are not so far apart..
Beatific, Νέα σειρά προιόντων αισθητικής δερματολογίας. Η κατεύθυνση (εν συντομία): "Είμαστε ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς στον τομέα της ιατρικής φροντίδας. Έχουμε ένα ιδιαίτερα ανεπτυγμένο Τμήμα Αισθητικής Δερματολογίας σε μια τουλάχιστον από τις κλινικές μας και γενικότερη υψηλή εμπειρία στην αισθητική φροντίδα με ιατρική ακρίβεια, έρευνα και αποκλειστική φροντίδα. Θέλουμε να παρουσιάσουμε μια νέα σειρά ανάλογων καλλυντικών προιόντων και χρειαζόμαστε ονομασία, λογότυπο, συσκευασία και γενικά την οπτική ταυτότητα, που θα αντικατοπτρίζει την τοποθέτηση μας στην αγορά και τα υψηλά στάνταρντ που θέτουμε. Η γραμμή που υιοθετούμε και θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι, "Ιατρικά θαύματα ομορφιάς εμπνευσμένα από την αισθητική δερματολογία, ανεπτυγμένα από εξειδικευμένους ιατρούς". Το κοινό: Γυναίκες που έχουν γνώση των πλεονεκτημάτων των προιόντων αισθητικής κοσμετολογίας και μπορούν να εκτιμήσουν την ασφάλεια και τα αποτελέσματα διεξοδικής ιατρικής έρευνας και εμπεριστατωμένης φροντίδας. Τα προιόντα απευθύνονται σε μέσης και ανώτερης τάξης καταναλωτικό κοινό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το ντιζαϊν: Ο πελάτης μας είχε σαφή γνώση της τοποθέτησής του στην αγορά και της ανάπτυξης του προιόντος. Έπρεπε να διεξάγουμε εκτεταμένη έρευνα στον ειδικό κλάδο των cosmeceuticals στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και να μελετήσουμε τους ειδικούς κώδικες που συνδέονται με αυτόν. Η φήμη και το προφίλ του πελάτη μας ζητούσε μια προιοντική ιστορία, ένα ντιζάιν και μια ταυτότητα που θα επικοινωνούσαν το επιστημονικό και το αισθητικό σε ισορροπία και με γλώσσα προσεκτικά επεξεργασμένη. Δουλέψαμε εξαντλητικά γύρω από το όνομα ενώ πειραματιζόμασταν με τα αντίστοιχα υλικά και διαθέσεις. Το όνομα που προτείναμε μετά από έρευνα γλωσσολογική αλλά και στην ιστορία της τέχνης, ήταν ο υπάρχον όρος "beatific". 'Ορος συνδεδεμένος ιστορικά με την έννοια της 'ευλογίας', της εσωτερικής κοινωνίας με το θείο και τη συμμετοχή στο πνευματικό φως, στης δόξα και λαμπρότητά του. Ο Θωμάς Ακουινάτης αναφέρεται σε αυτό σαν 'πλήρωση' και αρμονία και ο Πλάτωνας στην "Αλληγορία του σπηλαίου", μιλά για το φως ως πηγή του λόγου και της αλήθειας. Οι επαναστάτες για την εποχή τους, οι ανανεωτές Προραφαηλίτες ζωγράφοι (μέσα 19th αι., Holman Hunt, Dante Gabriel Rossetti, John Everett Millais κ.α.), δημιούργησαν γυναίκες - εικόνες αυτού του οραματικού στοιχείου ομορφιάς (beatific vision). Λουσμένες σε μια λάμψη εσωτερικής προέλευσης, θηλυκά μοντέρνας, πλήρους ομορφιάς, οι μορφές αυτές παρακινούσαν τον θεατή σε γενικότερο στοχασμό για θέματα ηθικής, ευσέβειας, οικογενειακών δεσμών, αγνότητας. Χρησιμοποιήσαμε το beatific στον σχεδιασμό ως το σημείο τομής ανάμεσα στις έννοιες Beauty (Ομορφιά) και Scientific (Επιστημονική), και δημιουργήσαμε όλα τα στοιχεία της σειράς πάνω σε αυτόν τον άξονα: το αφαιρετικό σχεδιαστικό μοτίβο ακτίνων φωτός στη συσκευασία, η χρήση ημιδιαφανών υλικών, η τετράχρωμη παλέτα με τους υπόκωφα ηριδίζοντες τόνους, οι κατασκευές στον χώρο με εναλλαγές φωτιστικών τόνων, η κομψή και σοβαρή τυπογραφία. Εργαζόμαστε σε αυτή την οπτική γλώσσα σχεδιάζοντας εκθεσιακά stands, εκδόσεις και την εν γένει επικοινωνία των στοιχείων του προιόντος. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι μια δουλειά που προσπαθεί ευσυνείδητα, να μεταφέρει, μέσα από το ντιζάιν, τον δεσμό ανάμεσα στο θαυματουργό και το επιστημονικό: εξάλλου η πραγματικότητα έχει αποδείξει ότι συχνά αυτά τα δύο δεν απέχουν πολύ..
Share
Beatific, new skincare line
Beatific, new skincare line
Beatific, new skincare line
Beatific, new skincare line
Beatific, new skincare line
Beatific, new skincare line
Beatific, id
Beatific, floor stand
Beatific, the shop
Beatific, the shop
Beatific, the shop